ا
-
احمدی، سید علی اکبر
طراحى مدل سازمان کثرتگرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
-
احمدی، سید علی اکبر
فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
-
اخوان، پیمان
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر اشتراک دانش در یک سازمان پژوهشی-صنعتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 107-135]
-
اعرابی، سید محمد
تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
-
الیاسی، مهدی
مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
-
الیاسی، مهدی
الگویی برای تصمیمات برون سپاری تولید در یک سازمان دولتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-106]
-
امیرخانی، امیرحسین
طراحى مدل سازمان کثرتگرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
-
امیرخانی، امیرحسین
فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
ب
-
بوشهری، علیرضا
تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
ت
-
تقوی فرد، محمد تقی
مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
-
توکلی، غلامرضا
تحلیل رابطه مدل کسب وکار و راهبردهاى ژنریک پورتر در سازمان هاى با فناوری پیشرفته با رویکرد پیمایشى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-97]
ج
-
جعفری خانشیر، سعید
تبیین کارکردهاى مدیریت فناورى در توسعه محصول جدید با روش تحلیل سلسله مراتبى فازى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-60]
ح
-
حاجی حسینی، حجت الله
مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
-
حجازی، سید رضا
نقش و تاثیر عوامل سازمانى موثر بر موفقیت نوآورى در صنعت دفاعى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-20]
-
حسنوی، رضا
تبیین کارکردهاى مدیریت فناورى در توسعه محصول جدید با روش تحلیل سلسله مراتبى فازى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-60]
خ
-
خداداد حسینی، سید حمید
بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]
د
-
دلاور، عطیه
مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
ر
-
رادفر، رضا
تبیین کارکردهاى مدیریت فناورى در توسعه محصول جدید با روش تحلیل سلسله مراتبى فازى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-60]
-
رحمتی، نفیسه
مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-75]
-
رحیمی، اکبر
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر اشتراک دانش در یک سازمان پژوهشی-صنعتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 107-135]
-
رفیعی راد، سید مرتضی
مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-75]
-
رمضان، مجید
تحلیل رابطه مدل کسب وکار و راهبردهاى ژنریک پورتر در سازمان هاى با فناوری پیشرفته با رویکرد پیمایشى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-97]
س
-
ساروقی، حسام الدین
تحلیل رابطه مدل کسب وکار و راهبردهاى ژنریک پورتر در سازمان هاى با فناوری پیشرفته با رویکرد پیمایشى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-97]
-
سرلک، محمد علی
طراحى مدل سازمان کثرتگرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
-
سرلک، محمد علی
فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
ص
-
صالح صدقیانی، جمشید
تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
-
صوفی، بامداد
تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
ع
-
عابدی جوزم، رضا
الگویی برای تصمیمات برون سپاری تولید در یک سازمان دولتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-106]
ک
-
کردنائیج، اسدالله
بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]
-
کریمی گوارشکی، محمد حسین
الگویی برای تصمیمات برون سپاری تولید در یک سازمان دولتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-106]
م
-
محمدی، مهدی
مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
-
محمودزاده، ابراهیم
مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-75]
-
مشبکی، اصغر
بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]
-
مکاریان، سعید
بررسی نقش نهادهای میانجی نوآوری فناورانه در ایجاد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: پژوهشگران حوزه نانوفناوری) [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
-
مهدی نژاد نوری، محمد
نقش و تاثیر عوامل سازمانى موثر بر موفقیت نوآورى در صنعت دفاعى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-20]
ن
-
نریمانی، مهدی
بررسی نقش نهادهای میانجی نوآوری فناورانه در ایجاد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: پژوهشگران حوزه نانوفناوری) [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
-
نظری زاده، فرهاد
نقش و تاثیر عوامل سازمانى موثر بر موفقیت نوآورى در صنعت دفاعى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-20]
-
نوروزی، حسین
بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]
-
نوروزی، ناصر
بررسی نقش نهادهای میانجی نوآوری فناورانه در ایجاد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: پژوهشگران حوزه نانوفناوری) [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
-
نیکزاد، امیر
طراحى مدل سازمان کثرتگرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
-
نیکزاد، امیر
فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد