نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، سید علی اکبر طراحى مدل سازمان کثرت‌گرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
  • احمدی، سید علی اکبر فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]
  • اخوان، پیمان شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر اشتراک دانش در یک سازمان پژوهشی-صنعتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 107-135]
  • اعرابی، سید محمد تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
  • الیاسی، مهدی مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
  • الیاسی، مهدی الگویی برای تصمیمات برون سپاری تولید در یک سازمان دولتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-106]
  • امیرخانی، امیرحسین طراحى مدل سازمان کثرت‌گرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
  • امیرخانی، امیرحسین فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]

ب

  • بوشهری، علیرضا تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]

ت

  • تقوی فرد، محمد تقی مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
  • توکلی، غلامرضا تحلیل رابطه مدل کسب وکار و راهبردهاى ژنریک پورتر در سازمان هاى با فناوری پیشرفته با رویکرد پیمایشى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-97]

ج

  • جعفری خانشیر، سعید تبیین کارکردهاى مدیریت فناورى در توسعه محصول جدید با روش تحلیل سلسله مراتبى فازى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-60]

ح

  • حاجی حسینی، حجت الله مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
  • حجازی، سید رضا نقش و تاثیر عوامل سازمانى موثر بر موفقیت نوآورى در صنعت دفاعى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-20]
  • حسنوی، رضا تبیین کارکردهاى مدیریت فناورى در توسعه محصول جدید با روش تحلیل سلسله مراتبى فازى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-60]

خ

  • خداداد حسینی، سید حمید بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]

د

  • دلاور، عطیه مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]

ر

  • رادفر، رضا تبیین کارکردهاى مدیریت فناورى در توسعه محصول جدید با روش تحلیل سلسله مراتبى فازى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-60]
  • رحمتی، نفیسه مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-75]
  • رحیمی، اکبر شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی موثر بر اشتراک دانش در یک سازمان پژوهشی-صنعتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 107-135]
  • رفیعی راد، سید مرتضی مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-75]
  • رمضان، مجید تحلیل رابطه مدل کسب وکار و راهبردهاى ژنریک پورتر در سازمان هاى با فناوری پیشرفته با رویکرد پیمایشى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-97]

س

  • ساروقی، حسام الدین تحلیل رابطه مدل کسب وکار و راهبردهاى ژنریک پورتر در سازمان هاى با فناوری پیشرفته با رویکرد پیمایشى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-97]
  • سرلک، محمد علی طراحى مدل سازمان کثرت‌گرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
  • سرلک، محمد علی فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]

ص

  • صالح صدقیانی، جمشید تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]
  • صوفی، بامداد تاثیر هماهنگی راهبردهای فناوری و بنگاه بر عملکرد بنگاه ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-387]

ع

  • عابدی جوزم، رضا الگویی برای تصمیمات برون سپاری تولید در یک سازمان دولتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-106]

ک

  • کردنائیج، اسدالله بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]
  • کریمی گوارشکی، محمد حسین الگویی برای تصمیمات برون سپاری تولید در یک سازمان دولتی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 83-106]

م

  • محمدی، مهدی مدلسازى شکل گیرى نظام نوآورى فناورانه در بخش زیست فناورى ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختارى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-21]
  • محمودزاده، ابراهیم مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-75]
  • مشبکی، اصغر بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]
  • مکاریان، سعید بررسی نقش نهادهای میانجی نوآوری فناورانه در ایجاد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: پژوهشگران حوزه نانوفناوری) [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
  • مهدی نژاد نوری، محمد نقش و تاثیر عوامل سازمانى موثر بر موفقیت نوآورى در صنعت دفاعى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-20]

ن

  • نریمانی، مهدی بررسی نقش نهادهای میانجی نوآوری فناورانه در ایجاد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: پژوهشگران حوزه نانوفناوری) [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
  • نظری زاده، فرهاد نقش و تاثیر عوامل سازمانى موثر بر موفقیت نوآورى در صنعت دفاعى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-20]
  • نوروزی، حسین بررسی و مطالعه ارتباط قابلیت های هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی؛ مطالعه موردی صنعت خودروی های تجاری در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-64]
  • نوروزی، ناصر بررسی نقش نهادهای میانجی نوآوری فناورانه در ایجاد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: پژوهشگران حوزه نانوفناوری) [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
  • نیکزاد، امیر طراحى مدل سازمان کثرت‌گرا درصنعت هوایى [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 99-124]
  • نیکزاد، امیر فناوری های صنعت هوایی از منظر پارادایم های جامعه شناختی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 65-82]