موضوعات = %D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87 %D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%8C %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA %D9%88 %D9%81%D8%B1%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF
ارائه مدل و روشی برای اندازه‌گیری قابلیت طراحی و توسعه محصول مشترک جدید در صنعت هوافضا

دوره 11، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 55-86

مجید کریمی فرد؛ غلامرضا هاشم زاده؛ عبدالرضا سبحانی


از تداوم سمند ملی تا تسلای ایرانی: سناریوهای توسعه صنعت خودرو در ایران

دوره 11، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 88-117

رضا نقی زاده؛ نیما شیوندی؛ امیر هوشنگ حیدری؛ منوچهر منطقی؛ سعید زرندی


تأثیر عوامل ساختاری بر توسعه محصول جدید حوزه فضایی کشور در سطح بنگاه

دوره 10، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 25-55

حسین اثباتی؛ رضا رادفر؛ حبیب الله طباطبائیان؛ عباس طلوعی اشلقی


عوامل کلیدی موفقیت پروژه‌های طراحی‌محصول با رویکرد جمع‌سپاری در صنعت فناوری اطلاعات

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 51-84

مرتضی سلطانی؛ میثم شفیعی رودپشتی؛ سید جاوید حسینی


الگوی توسعه خدمت جدید در اپراتوری تلفن همراه ایران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 119-152

مجید حسنی پارسا؛ مهدی الیاسی؛ سید حبیب ا... طباطبائیان؛ پیام حنفی زاده


نقش توانمندی مدیریت فناوری در فرآیند توسعه محصولات جدید دفاعی (یافته های تجربی)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 135-162

کیارش فرتاش؛ مصطفی محسنی کیاسری؛ علی اصغر سعدآبادی